lördag 4 december 2010

Nostalgi

Idag har vi röjt på vinden. Gått igenom kartong efter kartong. Delat upp i flera högar.
- spara
- slänga
- ge bort
Vi hittade gamla kläder från gymnasiet, 501:or, en mintgrön Ball munkjacka, kavajer, midjekorta jackor, oljerockar, hemsydda skidkläder m.m.
Vi hittade även en gammal pärm, med foton från mina gamla pyjamaspartyn. Hur kul som helst. Och kort på Peter, min kille i 8:an.
Ett diplom från min bästis Kicki som hon gett till mig för jag var världens bästa kompis.
Längtar tills nästa kartong med foton dyker upp.
Ha en bra kväll, jag & Tove ska till bästa Mikaela på tjejkväll ikväll. Det ska bli skönt att få komma iväg och skratta lite.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Underbart! Och det måste vara svårt att rensa bort saker.. Tänk på att spara några kläder inför kommande tema-fester :-)

Hoppas att du får en jättetrevlig kväll!

Kram!