söndag 19 december 2010

Äntligen o 12 år


Nu är alla julklappar inhandlade. Jag o maken tog en tur till Skärholmen igår, Lucas var hos Albin under tiden och vi blev klara. Efter det lyckades jag få enormt ont i nacken och vänster axel. Vi skulle ha varit borta men jag kroknade tyvärr. Alla julkort är också gjorda och alla adresser skrivna, nu fattas bara frimärken. För er som inte får något julkort lägger jag in det här och hälsar alla mina bloggläsare en god jul.
Idag är det 12 år sedan Tobbe friade till mig, han friade efter 2½ månad. Jag visste direkt att han var mannen i mitt liv och tvekade aldrig på att svara ja. Han är fortfarande B Ä S T och jag älskar honom otroligt mycket.

Pepparkakor har vi även bakat idag och gjort pepparkakshus.
Tjolahopp, julen kan snart komma, bara godiset kvar och att slå in paketen!



1 kommentar:

Grodmamman sa...

Mysigt julkort!
Vi har gjort julgodis här idag. Ischoklad, fudge och corn flakes crisp. Nu gäller det bara att hålla fingrarna borta, så att det finns något kvar till julafton!:)
Kram