lördag 2 oktober 2010

Surprise och dansfeber

Igår hade jag överraskningsfest för min man, han fyllde 45 i tisdags och orkade inte fixa och trixa med party. Så jag lyckades lura ut honom 30 minuter på kvällen och då fylldes huset med vänner & skumpa. När han kom hem stod 34 pers och gömde sig och började sjunga.
Jätteskoj!
Jag tror att han uppskattade detta - han tackade i alla fall flera ggr. Jättekul att så många kunde komma. Det blev en sen kväll och jag la mig 0330 så idag är man lite seg. Tusen tack alla som kom!!
Jag har börjat vänja mig vid tanken på att vårt hus ska säljas... om 8 dagar är det visning, innan dess ska bastun bli klar och jag åker även till Riga emellan på jobb i 2 dagar.
Genom Tobbes jobb fick vi idag 4 biljetter till Dans Feber som går på TV 4. Lucas sover hos en kompis så jag, Oscar, Erik & Tarja gick i stället, vi hade superbra platser bakom juryn och killarna tyckte det var jätteskoj. Vi med för den delen. Sen att programmet är för en bra sak som Plan gör det bara ännu bättre. Idag kunde man bli minoritetsfadder. Vi har ett fadderbarn i Vietnamn genom plan, vi har haft henne i 4 år snart och hon blir snart 18 år och då kommer vi ej kunna att vara fadder till henne längre. Känns lite konstigt, nu när man följt henne i några år. Har ni fadderbarn?
I morgon seglar halva familjen båten från Ingarö till Huddinge. Hoppas att dom får fint höstväder, själv skall jag tvätta och stryka...

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Kul med överraskningsfest! Det hade vi för min mamma när hon fyllde 50 år.
Kan förstå att det känns konstigt att sälja ert hus. Förhoppningsvis får ni ju ett ännu finare hus sedan.
Ta hand om dig!
Kram