fredag 8 oktober 2010

27 vs 11

Nu är det stressigt, otroligt stressigt. Både på jobbet och hemma.
Vi har visning på söndag, innan dess ska det ju piffas och byggas bastu... Sen ska man ju vänta på budgivning såklart.
Veckan har varit helt helt helt helt hysterisk. Först 2 spännande dagar i Riga på GSOP Live . En helt ny värld. Pokervärlden! Otroligt spännande!! Massa nya intryck och mycket att lära.
Sen har jag ett stort event i Stockholm med 125 personer på måndag. Jag slutar kl. 13 på fredagar, men fram till 17 från 13 hann det komma 11 SMS och 27 telefonsamtal. Med olika frågor och ändringar. Jag gillar att ha mycket att göra och just nu har jag sååå många roliga projekt, det är väl därför det funkar. Men idag var jag nära att tappa kontrollen, närminnet börjar svika.
Men jag har en otrolig familj och otroliga vänner så jag fångas upp. Har även otroliga arbetskamrater. Trots all stress så känns livet bra, väldigt bra. Önskar lite mer tid med maken och barnen bara. Tror att när huset är sålt kan man slappna av lite. Då kan vi inte påverka längre. Mitt nya liv börjar efter 21 oktober, då har jag även hunnit med ett arr i Kroatien på 6 dagar....
Många tycker ju att man har det lite glassigt som reser mycket, och visst är det kul men man saknar ju familjen och man delar hellre sina resmål med nära och kära. När man reser mycket vet man inte ibland när man vaknar vilket håll man ska kliva ur sängen åt. Olika hotell hela tiden...
Nu ett glas vin i soffan framför Idol.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ta hand om dig!
Kram

Popprinsessan sa...

Men oj, här händer det saker! Flytta! Bygga nytt hus!! Hur ser tidsplanen ut?

Och alla dina jobbprojekt... jag har full förståelse för att det inte alltid är jättekul att resa när man inte gör det med familj eller vänner. Det är ju liksom ändå jobb, även om det är i ett annat land och man får se massa kul saker.

Hoppas nu att du hinner andas ordentligt mellan alla "måsten"!

Kram!