söndag 17 oktober 2010

Split

Nu är jag i Split med min grupp.

Jag och 2 kunder kom igår efter ett flygbyte i München. Igår tillbringade vi eftermiddagen med hotellmöten och sedan provade vi viner inför ikväll och i morgon.

Vi åt på en restaurang som heter Konoba Varos, vi ska dit med gästerna i morgon. Där åt jag så goda scampi, det godaste jag någonsin ätit...grillade, det går inte att beskriva hur färska och goda de var...

Idag har dagen bestått i att planera hela fm och sedan åka 2 turer till flygplatsen innan vi sedan hade fördrink på terassen och efter det middag på hotellet.

Vi bor på ett superfint hotell och jag har en marina nedanför mitt rum med den ena miljonbåten efter den andra. Jag tror att här har man pengar - mycket pengar eller så har man inte alls pengar. HÄR utanför har man tydligen rejält med stålars.


Inga kommentarer: