onsdag 27 oktober 2010

Jag är trött

Har ni hört den förut??

Vet att jag tjatat om det tidigare, men nu var det ett tag sen. Förra hösten tror jag... Men jag har slitit och kämpat och jobbat som en gris de senaste 2-3 månaderna med hysteriskt mycket att göra och många resor och event. Nu gick liksom luften ur mig, jag har fortfarande mycket men inte dedlines hela tiden. Så nu kan jag bli sjuk och vad händer då? Jo jag blir sjuk, eller åtminstonde fryser jag och har huvudvärk och är stentrött. Lucas har ju streptokocker så jag kanske har samma, men jag har inte ont i halsen i alla fall. Ska nu försöka få igång kroppen, göra mat, hänga tvätt, ut med hunden och handla, sen kommer halvan av familjen som är på fotboll hem.
Berocca Boost kanske blir min vän även ikväll!
Nedan lite bilder från Hamra i vintras.

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ta hand om dig!
Fungerar Berocca boost verkligen? Är också så himla trött för närvarande, så jag har funderat på att köpa den jag också.
Kramar

maria sa...

När det är lugnare runt en så är det inte ovanligt att man bli sjuk..Hoppas dock du slipper och bli sjuk...

Mysig blogg du har :)

Ingela la la sa...

Är inte det lite typiskt att man blir dålig när allt lugnar ner sig lite.. ta hand om dig!

Kram