fredag 8 januari 2010

Tarmarna verkar klarat sig

Speja verkar må bra trots glasätande. Inga synliga fel på tarmarna.
Dagarna har gått fort, nu återstår bara 3 dagar av min ledighet. Vi har hunnit med en del senaste dagarna.
  • I måndags åkte killarna till mormor och morfar i Gävle, då tittade vi på Flickan som lekte med elden och hämtade Thaimat.
  • I tisdags åkte vi till Gävle
  • I onsdags var vi ute med Speja i -25 i Gävle
  • Igår var jag, Oscar, Lucas, Viktor, Albin, Tove, Hanna och Lova på Tekniska museet.
  • Idag ska jag och killarna på bio, sen ska jag och Tove Tott på teater. Osccar ska även på kalas hos en tjej i klassen.
  • I morgon innebandysamling för match kl 0730, på kvällen gäster
  • På söndag, Lucas på kalas, innebandyträning
  • Måndag - ekorrhjulet börjar igen.

Men jag jobbar "bara" 7 veckor, sen ska vi till Hamra och åka skidor. Längtar...............

4 kommentarer:

Anneli sa...

Skönt att allt verkar vara bra med Speja. Härligt med skidsemester, det har inte vi haft på några år och vi saknar det. Ska nog försöka planera in en fjällenresa till nästa vinter.

Grodmamman sa...

Skönt att det gick bra med Speja!
Härligt det låter med skidsemester. Hade lite planer på att åka skidor i helgen, men nu ska det bli -20 grader och då stannar jag hellre inne!:)
Kram

Susjos sa...

Bra att vovven fixade glaset :)
Ta det lugnt i ekorrhjulet!!
Kram

Popprinsessan sa...

Vilken tur att det gick bra med glasätandet!

Ni verkar ha fullt upp hela tiden! Hoppas att du tar det lite lugnt :-)

Skönt att ha något att se fram emot om några veckor. 7 veckor går rysligt fort i ekorrhjulet...