lördag 30 januari 2010

-21,9

Brrrrr idag är det kallt, skitkallt!
Termometern visar ovanstående, halva familjen är på innebandymatch.
Lucas hostar & är hängig, jag känner mig toktrött och febrig, har ändå sovit 10 timmar inatt.
Det är vackert ute, men jag vill ändå ha värme och sol. Jobbigt att klä på sig så många lager hela tiden bara för att man ska ut med Speja.
Sitter vid köksön och dricker latte och smoothie tittar ut genom fönstret. Vad göra idag då? När man inte har någon ork. Vi ska egentligen på middag hos goda vänner och jag har verkligen sett fram emot detta men men med sjuka barn får vi stanna hemma tyvärr. Kanske man orkar byta sängkläder och städa någon garderob.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Och jag som tyckte att vi hade det kallt med -13!:)
Här bytte jag i barnens sängar igår och byter i våra idag. Dessutom rensade jag i klädkammaren igår, så skönt.
Det blir nog en innedag här också och jag är också trött trots 10 timmars sömn i natt!:)
Hoppas att din dag blir bra och att sonen snart är frisk igen.
Kram