söndag 24 januari 2010

Smycke

Jag fick ett armband av min man före jul, på vår 11;e förlovningsdag. Det var tyvärr för stort... det är nästan alla armband för mig. Det är väl det enda som är smalt på mig. Mina handleder och möjligtvis fingrarna.

Nu har jag fått ett nytt från en av mina favoritdesigners Helena Berggren. Hon tillverkar smycken av silver och plexi. Jättefina. Vi gav även min vän ett arband igår, hon som drar till Afrika ett år. Det tar inte så stor plats och så kan hon tänka på oss ibland när hon använder det. Mitt ser ut ungefär som på bilden fast med 3 hängen. Ett rött hjärta, en svart blomma och ett frostat fredsmärke. Jag är jätteglad för mitt armband.


2 kommentarer:

imse sa...

Oh, jag gillar också hennes smycken i silver och plexi.

CharmKatti sa...

Snyggt!
Plexiglas är superfint och ballt!