fredag 22 januari 2010

London

Hemma efter 3 otroligt intensiva dagar i London.
Studieresa.
Inspirationsresa även kallad.
Vi har sett snabbt räknat 18 ställen på 3 dagar, 16 timmars pass varje dag. Otroligt intensivt. Otroligt spännande.

De ställen vi sett är endast stora venues och 5 stjärniga hotell och krogar. Coolt, men jag lär ju aldrig få uppleva det igen.


Vi har sett allt från Back stage på Royal Opera till OS station...
Hur coolt som helst.


Här är ett urval av de ställena vi var på:



Brocket Hall




The Gherkin (här fick vi ett glas Champagne högst upp)





Lincoln´s Inn
Nu är det äntligen fredag och helgen ska bli skön och rolig. Ikväll fredgasmys med familjen.
I morgon ska jag på Hejdå Sverige Hello Africa fest. En kollega till mig ska åka till Afrika/Mocambique i ett år, jättekul för henne, men jag kommer att sakna henne. Hon är en av de jag umgås mest med på jobbet. Innan dess ska även Oscar på en provfilmning för en TV reklam, kul för honom att testa. Sen är det ju inte säkert att det blir något.
Ha en skön kväll!

1 kommentar:

Susjos sa...

Mmm.va lyxigt du haft det ,och intensivt? Kul att resa är det alltid!
Ha en kul kväll :)