söndag 16 januari 2011

Töväder

Töväder, regn... medför halka.
Jag har precis avklarat 40 minuter snabb gång i halka. Man får parera hela tiden, när jag kom hem var jag helt slut. Som en joggingtur... säkert jättenyttigt!

Nu har jag ätit otroligt god lunch, det fanns lite kvar sen i fredags. Pasta med olivolja, kyckling, oliver, paprika, balsamvinäger och basilika. Mumsfilibaba!

Igår var vi hos Tobbes bror med familj, där var hela H släkten. Jättekul att ses. Alla kusinerna leker så otroligt bra i hop. 8 st är dom :-) Från 4 år till 13. Blandat killar och tjejer.

Nu ska jag ta och jobba lite annars kommer veckan skita sig totalt!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Fy sjutton för töväder, vi har likadant. Har inte kommit ut än, men kanske får chansen senare. Har ju som mål att komma ut på en minst 30 minuter lång promenad varje dag och vill ju gärna klara det.
Kram