torsdag 6 januari 2011

Jogging i oplogat och familjemys

Igår fick jag för mig att jag skulle ut och jogga och har jag bestämt en sak så blir det så, på med kläderna och ut... men det snöar ju konstant så det är rätt oplogat. 30 minuter av parering och sen var jag helt slut, men kände mig stolt.
Började ju med Viktklubben för ca 1 vecka sen och har redan gått ner 1 kg. Så det känns superduper.
Idag har jag även hunnit med 1 timmes powerwalk i oplogat med grannen. Sitter nu svettig i soffan och tittar ut där snön fullkommligt vräker ner.
Ikväll blir det familjemys. Jag har bokat 4 biljetter till Narnia med 3D och middag innan på Vapiano, killarna och vi älskar den restaurangen. God mat!!
Jag skulle ha varit ledig i 12 dagar, men har jobbat alla dagar till och från utom helgdagarna. Gjort punktinsatser. Igår jobbade jag halva dagen då jag hade ett möte på hotellet där jag har ett event senare denna månad. Jag träffade bl a en pyrotekniker som skall ta fram förslag på eldvattenfall och annat skoj, spännande. Hoppas kunden gillar det.
Nu ska jag hänga tvätten! Hur har ni det dessa dagar? Jag läser era bloggar även om jag inte kommenterat. Sorry.

1 kommentar:

Anneli sa...

Var ockå ut och sprang i snövädret igår - visst känner man sig lite extra duktig?!! Har du iPhone eller androidmobil? Då kan du ladda hem RunKeeper gratis nu. Jättebra program som använder GPS och håller reda på löprundor och prommenader. Lite extra sporre.