lördag 15 januari 2011

Slitigt men kul


Nu har jag varit i Sevilla 3 dagar. Det är en otroligt mysig stad i Spanien. Tyvärr finns inga direktflyg från Stockholm så det innebär byte. På vägen dit i Bryssel och på vägen hem i Barcelona.

Första dagen blev jag hämtad 0500 i taxi och sista mötet slutade 0130, då hade man jobbat rätt länge och den hårda sängen var till och med skön att sussa i. Dag 2 började 0930 och slutade 0230... långa och intensiva dagar, men otroligt lärorikt och kul. Mycket blev gjort och vi har mycket kvar. I april skall jag jobba 10 dagar i Sevilla.
I Sevilla var det betydligt varmare än hemma, sista dagen åt vi lunch i solen på torget i 22 grader...

På vägen hem blev mitt och Ulrikas bagage kvar i Barcelona så det kom igår kväll, jag hade varken smink eller tandborste, värsta I-landsproblemen :-) tur att jag jobbade hemma igår så ingen behövde se mig.

Idag har vi duschat Speja som löper, hon luktade otroligt äckligt, så nu är hon nytrimmad, nyduschad och fin.

Vi har även lagt ut annonser på Blocket att vi söker boende från 1 april... det börjar närma sig.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: