torsdag 20 januari 2011

Homeless

4;e april har nya ägarna tillträde i vårt hus.
Vårt nya hus blir klart 1 okt-1 nov någon gång.
Detta medför att vi inte har någonstans att bo i ca 6 månader. Vi har lagt ut annons på blocket och letar förbrilt. Men det är inte lätt.
I övrigt så är det helt hysteriskt på jobbet, men även lika hysteriskt roligt. Jag jobbar från 1 januari heltid måndag - torsdag och till 1230 på fredagar. Men med flexibel arbetstid, så jag går vid 15 3 dagar i veckan och 1730 onsdagar, övriga dagar jobbar jag in tiden hemma. Just nu mer än så... men det är pga mitt stora projekt som går av stapeln om ca 10 dagar. Sen är det lite lugnare ett tag innan det är fullt ös medvetslös inför eventet i Sevilla. Men som sagt roligt, det senaste året har jag fått äran att vara projektledare för flera stora event och det är verkligen utvecklande och roligt.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Linda sa...

Hittad in till dig från popprinsessan.
Så ni ska bygga nytt hus igen? vi fick också sålt vårt gamla hus innan vi kunde flytta in i vårt nybyggda, visserligen var det bara under en månad vi inte hade någonstans att bo men det var mitt i smällkalla vintern. Vi valde att bo i husvagnen på uppfarten hos några vänner, kanske inte det optimala med 3 små barn men det gick!
Hoppas ni hittar en lösning.
Trevlig helg