torsdag 25 mars 2010

Feber med UNO


Den här vintern har verkligen gått i vabbens tecken. Sjuka till och från hela vintern... våra barn som inte varit sjuka på flera år i stort sett. Men nu är det hela tiden hostningar eller feber.... än så länge peppar peppar verkar i alla fall kräksjukan hålla sig från oss. Och det är jag glad för, jag brukar kräkas en så där 23 ggr och samtidigt skita ner mig. Och det är ju inte direkt något man ser fram emot. I alla fall inte jag.

Igår var jag på AW med Anna Panna, superlänge sen vi sågs, jätteskoj att ses och uppdateras och babbla lite. För Anna var det AB=after bebbe och för mig hederlig AW. Vi var på Paus på Rörstrandsgatan och intog god bookmaker toast med massa riven pepparrot och god öl. Mammor som vi är så åkte vi hem strax efter 9. Alldeles lagom. Sist jag var på AW på denna gata missade jag sista tåget och kom hem i taxi vid 0230... så idag är jag riktigt pigg.

Ikväll är det makens tur, han är på krogen. Undrar när han kommer hem... hm...

Nu sitter jag här och surfar lite, ska ta igen mig på lite bloggar, Speja har varit ute på långprommis och Oscar har spelat pingis. Jag har även spelat UNO med killarna.

1 kommentar:

Susjos sa...

Visst är det underbart att få njuta av lite vuxentid ibland :) Det behöver man!