måndag 15 mars 2010

Allt mellan himmel och jord

Anna som jag skrev om för några dagar sedan har somnat in... skriver inte mer än så om det idag. Alldeles för tungt och allt för många minnen dyker upp.
Helgen - helt underbart. Tobbe fixade champagne och jordgubbar på rummet, sen Vapiano med Tarja och Göran och efter det Björn Skifs på Cirkus. Gubben håller i sig. Han är bra. Men börjar bli gubbe - i alla fall lite gubbe, men så är han ju över 60.
Melodifestivalen såg jag igår på reprisen... jag tycker följande.
  • Salem - gillar inte alls
  • Pernilla - lite för mycket schlager men svängig
  • Ola - helt ok discolåt
  • Andreas J - jag bara älskar hans röst
  • Jessica - som jag inte brukar gilla - men denna låt är så otroligt vacker, så fin.
  • Erik - barnens favorit och jag gillar den med
  • Jöback - flat låt
  • Timotej - härligt när trummorna sätter igång
  • Anna - jättekul att hon vann

Nu har jag glömt någon - kommer inte på vem... hm. Är det bra eller dåligt?

3 kommentarer:

Mysan sa...

Darin kanske.....:-)
Vad bra att ni hade skoj på Skifs. Love U.

Katti sa...

Jag tycker det var sött av speja att hon vill pussa dina knän. Hur ofta vill nån göra det liksom :-)
Ang din ris/ros av låtarna - tur att smaken är som baken....dvs hårig. Nä,men vi tycker inte riktigt lika... men det är ju inget överraskande när det gäller musik :-)

Kram på dig!!

Berne sa...

Du glömde Darin, som jag nog tillsammans med Salem tycker var den bästa låten. Önskar dock Anna lycka till i Oslo. Jag gillar Jessica som artist men i denna tävlingen hade hon inte bästa låten.
Skickar dig varma kramar och hoppas att solen skiner på dig och att vårvärmen kommer att vårma dig.