måndag 22 mars 2010

Eftermiddagar

Hur ser era eftermiddagar ut?
Mina ser ut ungefär såhär... förutom onsdagar då jag jobbar sent och tränar och fredagar då jag slutar 13.
1445 slutar jag jobbet, åker hem och hämtar killarna eller i alla fall den minsta, den äldsta går oftast hem själv. När jag kommer hem hänger jag tvättet som är på timer, sen går jag ca 45 minuter med Speja, efter det är det läxor och middagsfix... oftast även någon träning som killarna skall köras till eller hämtas från.
Sen duschning och sen lägger sig killarna.
Då är kl. 2030 då brukar jag stryka, gå ut med hunden och softa framför TVn innan jag lägger mig vid 22.
Fullt upp med andra ord...
Onsdagar är "min" kväll då jobbar jag sent och tränar eller jobbar sent och går på after work, på onsdag ska jag träffa en kompis på AW men för henne blir det AB (after bebbe).
Ha en bra kväll

1 kommentar:

Mysan sa...

Vi har nog ganska så lika eftermiddagar förutom AW då. Vickan har nu lärt sig säga HUND. Så vi får väl ta och träffas så får vi se om hon gillar Spacy bättre denna gång :-)