onsdag 17 mars 2010

Beach 2010

Det har varit olika beacher.
Beach 2004 var väl den första, sommaren efter Lucas... sen har jag skjutit på det varje år. Nu är ju jag inte direkt jättefet. 162 cm lång och 60 kg....men Brittamagen är där för det mesta och rätt slapp... Några trivselkilo vill jag ner och framförallt bli fastare.
Förra våren tränade jag Body Pump 2 ggr i veckan hela våren.... gick inte ner i vikt men blev lite fastare, sen kraschade jag i höstas och tränade inte på hela hösten, men fick Speja och började i alla fall gå....
Nu går jag - mycket mer än tidigare, jag har börjat träna igen, 2 ggr i veckan - Body Pump igen. Träningen, prommisarna och lite mindre coca cola borde ju ge resultat!!
Hoppas jag i alla fall!!!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Lycka till! Försöker jag också, men än så länge går det trögt!:)
Kram