söndag 26 september 2010

Fönster RUT

Vad glad jag är att vi har RUT avdraget i Sverige.
Just nu har jag en kille som putsar alla våra fönster hemma. Direktavdrag. 120/timme. Hur bra som helst och inte svart. Jag gillar detta system och vill gärna använda mig av det.
5 timmar trodde dom att det skulle ta.
Yngsta sonens kommentar efter att hans fönster var putsat "mamma - det ser ut som om fönstret är öppet fast det är stängt". Kan bero på att vi putsat fönstren 1 gång på 7 år. Eller vad tror ni??
Annars är det helt hysteriskt här hemma, discokalas i fredags, Oscar fyller 10. Släktkalas igår, maken fyller 45. Så det har firats hela helgen, samtidigt som entrén skall göras färdigt. Vilopulsen på 90 från förra hösten är tillbaka... SKIT!
Men om 1 månad kan jag slappna av, då är de flesta stora projekt på jobbet avklarat förutom det största som är i april nästa år. Då har även privatlivet lugnat ner sig. Nästa vecka kan jag kanske berätta om det också... alltär nämligen inte klart ännu.

KRAM

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Har faktiskt också börjat fundera på att anlita fönstertvätt. Tycker att det är så tråkigt!:)
Blir orolig för dig när du skriver om ert tempo! Ta hand om dig!
Kram