torsdag 9 september 2010

Åter dags

Champagne på stranden i Thailand

Nu sitter man här i soffan igen, som de flesta höstar.
Idol är igång igen.
Det innebär att Tant Janet är bänkad, kan jag inte titta så spelar jag in.
Nu tittar jag på 3 avsnitt i rad.
Jag blir förundrad & glad.
I år verkar det vara hur många BRA tjejer och killar som helst. Vart har alla varit alla andra säsonger? Inte alls lika många rötägg... många som hade stått i finalen förra året åker ut redan här nu...
Jag ska med glädje och spänning följa denna säsong.
******************
Tobbe seglar idag, så jag är ensam med kidsen och doggen. Doggen har fått något i ögat och är röd och det rinner lite... men det börjar bli bättre.
Annars rullar det på efter Kroatien. Jobbar mycket, killarna spelar mycket fotboll, jag är i skogen på mornarna, ja det vanliga.

Om några veckor åker jag till Riga på ny Site Inspection och skall kolla in en pokertävling. Första live finalen inför stora finalen som jag är projektledare för, finalen går i Sevilla i april. Tanken är att jag ska se min första pokertävling och lära mig lite... spännande!

Veckan efter det åker jag till Kroatien i 6 dagar för genomförande av det jag var och kollade in förra veckan, väskan laddad med Pringles så jag inte blir hungrig...

Ha det gott!!

1 kommentar:

Anneli sa...

Mycket resa fram och tillbaka - kul! Är det inte kallt att segla nu???