torsdag 23 september 2010

Boost



Berocca Boost - mitt nya knark. Detta gör att jag orkar och klarar just nu.





Du känner säkert igen dig i situationen att man ibland vill göra mycket mer än man egentligen orkar. Om du arbetar eller studerar hårt samtidigt som du har ett aktivt liv vid sidan av kan det vara svårt att bevara en bra balans i livet.Berocca Boost är ett helt nytt mentalt uppiggande kosttillskott.Berocca Boost innehåller B- och C-vitaminer samt guarana, en naturlig stimulant med snabb verkan. Berocca Boosts kombination av vitaminer, mineraler och guarana verkar uppiggande och minskar tröttheten vid psykisk ansträngning.

Hem från en stressig dag på jobbet, hämta Lucas, ser att Speja tuggat på min favvodojja, vidare till Vendelsö för fotbollsmatch för O, L har träning, maken på jobbet...

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Jag skulle nog också behöva prova det där!:) Kanske jag skulle få lite mer energi då?
Kram