onsdag 1 juli 2009

Nostalgi med sonen

Har precis tittat på Grease med barnen, framförallt med Oscar.

Han kom hem en dag från skolan och sa att det var hans favoritfilm. Så nu har jag hyrt den och sett den med honom, vilken nostalgi. Jag har sett denna film massor med gånger även om det nu är flera år sen sist. Både jag och Oscar sjöng med i flera av låtarna.
Filmen är ju inte helt rumsren med hångel, språk, rökning m.m. Men den är ju så underbar och fantastisk den filmen. Man vill vara tonåring igen och nykär igen. Nu får Tobbe komma hem :-). Hoppas nu att dom sätter upp Grease som musikal igen för då ska jag gå med Oscar. Det är också jätteskoj och skönt att få egen tid med barnen. I morgon får jag göra något som Lucen gillar.

Kram på er alla!!

5 kommentarer:

Susjos sa...

Visst är den bra!
Kul att se igen :)

CharmKatti sa...

Härligt!
Så där satt ni och sjöng, your the one that i want... :-)
Men kul är den, och söt.

Ha en bra dag!
/Katti

Popprinsessan sa...

Vad mysigt! Härligt att ha gemensamma intressen med sina barn!

Anonym sa...

Snacka om nostalgi... Säkert sett den 100 ggr...
Önskar dig en underbar sommarkväll! Här ska det ut på stadsfesten!
kram Anna

Grodmamman sa...

Har också sett den ett antal gånger och även musikalen!
Tråkigt med bilen, men kul att träningen gett resultat!
Ha en bra semester nu, jag jobbar sista dagen imorgon.
Kram