tisdag 28 juli 2009

26h/dygn?

Någon som kan införa 26 timmar per dygn??
Känns som om tiden inte räcker till.
På måndag börjar vi jobba igen och det är massor vi vill hinna med innan dess.

På dagarna sen vi kom hem har barnen lekt med alla kompisar, igår var det 5 killar här så då blev det pannkaksrace, jag levererade och Tobbe stekte, bra teamwork :-)

Igårkväll var Joel och Suss med kids här på middag.
Kvällen innan spelade vi kubb med Tanja och Gunnar, sen blev vi kvar hos dom till 0030, killarna sov hemma, vi var ju bara 30 meter bort.

Nu är Tobbe vid båten och röjer.

På torsdag åker killarna till Gävle och är borta tills på tisdag, när dom är borta skall vi planera vår fest som vi har den 7:e aug. Då har vi 10 årig bröllopsdag och tänkte ha partaj med middag. Tills dess måste all mat fixas, tält inköpas, vin/sprit/öl köpas, klänning till mig, killarna skall klippas, ringar köpas m.m. Festprogram fixar Katti som tur är... hon är toastmaster.

Ikväll ska vi förresten hem till Anna och Tompa, Anna väntar sitt första barn och har gått ca 11 dagar över tiden... så om inget händer under dagen så ska vi dit. Det ser jag jättemycket fram emot då vi inte setts sen i maj och käkade lunch.

Ja det var väl status i Tullinge.

7 kommentarer:

Charmkatti sa...

Status = fullt ös
Precis som här:-)

Ang min sida så har jag inte hört någon annan säga nåt om det. Jag upplever den inte alls långsam.
Har du möjlighet att testa ifrån någon annan dator, eller hemma hos nån helt annan?

Kram!

Susjos sa...

Fullt ös-medvetslös!
Oj Oj vad du har mycket att stå i,massor av roliga saker i alla fall !
KUL!

Anneli sa...

Herregud - är det 10 år sedan ni gifte er? Tiden går fort. Grattis på bröllopsdagen i förskott! Ska ni byta nya ringar?

Popprinsessan sa...

Vad kul med 10-årig bröllopsfest! Ska ni ha nya ringar?

Vi firar snart 1-årig... har du några tips på vad man kan hitta på för överraskning till sin kära make? Skulle vilja göra något i temat bomull, eftersom det är bomullsbröllop, men vill liksom inte köpa en tröja till honom... Det är en söndag så det blir ingen hejdundrande fest eller så, men något mysigt skulle jag vilja hitta på.

Anneli sa...

Räcker det med 26 h/dygn, eller vad sägs om 8 dagars vecka? Tre helgdagar då förståss.

Jannice sa...

Lämnar ett litet avtryck... du råkar inte känna fam Gower, slår det mig när jag läser din blogg?

Lallis - liv och leverne sa...

Fullt ös, vännen!
Men ta lite pauser ändå tycker jag:)
kram Lallis