onsdag 1 juli 2009

Jogging och bilskador

Igår när jag skulle in i garaget på jobbet så råkade jag åka lite för nära vikväggen. Vad tror ni händer. Jo nästan hela passagerarsidan har stora repor. Jävla skit säger jag! Pisstrist och helvetes fan skulle man kunna säga.
Ringer Tobbe som är lugn och snäll som vanligt "det är sånt som händer wifen" säger han. Fortsätter sen "bilar är en förbrukningsvara, även om det är sura pengar".
I dessa lägen är jag otroligt glad att jag har en sån förstående man. Tobbe - du är bäst!
I och med att solen lyser med sin frånvaro lämnade jag killarna hemma i ca 30 minuter och tog ett varv i spåret. Första gången jag sprang sen förra sommaren och jag orkade mer än sist, även om jag inte orkade hela varvet, men längre än sist. Så jag antar att 1½ års body pump har gett resultat även på kondisen lite lite lite i alla fall. Vill gärna tro det, har ju fått muskler men dom syns inte under fläsket, så bort med lite fläsk tack!!
Har även hunnit med att sopa nedevåningen (damsugaren fick jag inte igång) samt bytt sängkläder åt killarna.
Ha en bra dag !!!

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Bra jobbat med löparrundan!! Här strålar solen fortfarande och det är otroligt varmt. Orkade med en lugn cykeltur, hela familjen, men känner mig helt slut nu ;-)

Surt med bilen, skönt att du har en förstående man!!