torsdag 22 april 2010

Utmaning

Vi väntar på sign på ett stort kontrakt på jobbet, som jag ska vara huvudprojektledare för. Det är en jätteutmaning. Kunden har muntligen tackat ja och nu väntar vi bara... sen blir det champagne i morgon om dom signat. Det är ett jättespännande och roligt uppdrag. Det största jag gjort. Det är flera hundra personer i Spanien nästa år. Så om 2 veckor åker jag på site inspection för att kolla hotell, restauranger osv...
Detta gör mig verkligen glad och harmonisk, men lite scary är det också i och med att det är så stort.
Annars flyter livet på som vanligt, Tobbe tillbringar kvällar och helger vid Amarone (vår båt), jag hämtar killar, lagar middag, städar, handlar, kör killarna till träningar, går på föräldrarmöten, bloggar, jobbar osv.
I morgon går hon i sjön... sen är maken tillbaka hoppas jag. Alltså närvarande :-)

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Häftigt att få vara med om ett så stort projekt! Förstår att det är blandade känslor!:)
Kram

Sockertrollen sa...

Hej där!
Såg din kommentar i min blogg och
blev ju glad såklart.
Tack och lycka till med jobbet nu.
Kikar i dina bloggar ibland också.
Riktigt underhållande läsning
Hur hinner du med allt?

Vårkramar från Annelie