torsdag 13 augusti 2009

Vardag igen

Så är man tillbaka i ekorrhjulet igen. Vad fort det går! Det går jättefort att glömma att man precis haft semester och njutit. Nu är det jobb, handling, hämtning, lämning, matlagning, disk, tvätt, gräsmatta osv igen. Ett helt år till nästa semester!!!
I fredags firade jag och maken 10 årig bröllopsdag! Vädret var på topp! Barnen var på fritids på dagen och vi fixade och trixade hela dagen inför kvällen. Men mitt på dagen tog vi oss en liten paus, öppnade en flaska skumpa från Mia och Tobbe. Jättegott!! Satt i solen och skålade. Jag fick en otroligt fin ring av Tobbe, det är egentligen 3 ringar, en slät i mitten och 2 med stenar på var sida. Den är så fin.

Gästerna anlädde kl. 18,30 (de flesta). Vi sa några ord till varandra och bytte ringar. Vi skålade i champagne och åt lite jordgubbar... Killarna var sååååååå söta i sina kavajer och foppatofflor. Tänk att man kan känna sig så kär efter 10 år, det är ju underbart!


Sen var det middag med fest. Katti var toastmaster, vilket hon gjorde med bravur, hon höll även ett jättefint tal. Min mamma, Tove, Tomas och Mia och Tobbe sa också en massa fina ord. Tusen tack alla för era fina ord, för att ni kom och för alla presenter. Vi partade hela natten och avslutade med poolbad, vi la oss kl. 0430!!! Det kändes dagen efter kan jag säga. Men det var väldigt lyckat!



Ni som var med och läser här, vi önskar lite bilder tack!! Här kommer några av de vi har själva!

Tack även alla som grattat oss här!
Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Preffen sa...

Grattis till er 10-års dag o hoppas att ni får minst 10 år till. Ni är jättefina på kortet.
Kram

Charmkatti sa...

Bilder kommer, har inte så många dock, glömde bort att jag hade kameran efter middagen...förstår inte alls varför...:-)
Dessutom så la iaf jag mig en halvtimme senare, var inte du uppe då??

Anneli sa...

Vilka små tuffingar i finkläder!!

AK sa...

Tack själva för en otroligt rolig fest! Å jag tror aldrig att jag sa det men jag ber om ursäkt för sen ankomst :o)
Kram

Popprinsessan sa...

Vad härligt att ni verkar nöjda med er dag!! Hoppas ni kan tänka tillbaka på festen när det känns tungt i vardagen!