fredag 28 augusti 2009

Stress


Den här veckan har varit helt hysterisk, jag har varit tidigt på jobbet varenda morgon. Igår var ställde jag klockan 0420 för att åka ut till Arlanda och skicka iväg 200 personer till Berlin, synd att man inte fick haka på.

Det är otroligt mycket att göra på jobbet, så mycket deadlines hela tiden och det gäller att "köpa" sig tid varje timme för att hinna med. Hua... jag gillar att ha mycket att göra - men nu är det lite för mycket.

Till råga på allt så är det nu 4;e helgen irad som vi inte hinner med något hemma. Först var det vår 10 års fest, sen möhippa och svensexa, förra helgen seglade vi och i morgon är det bröllop. Alla saker i sig är ju jätteroliga!!! Men det ska bli skönt nästa helg när jag inte har något inplanerat alls, Tobbe ska däremot på grabbsegling. Jag och barnen ska mysa.

I morgon är det bröllop - det ska bli så kul. Jag är tärna och sitter nu och fnular på talet... Ser verkligen fram emot detta!! Det blir nog en skitkul fest med mycket party!! Det behöver jag. Jag berättar mer sen.

I tisdags hade Oscar sin första seglar skola för hösten och dom fick kapsejsa med jollarna, Oscar var den enda som ville och vågade och kom hem mycket stolt såklart!

Har inte alls hunnit läsa och kommentera hos er alla, lovar att komma igen!
Just ja, höll på att glömma, var hos läkaren idag och knölen är borta !!!!

Ha en underbar fredagkväll!!



5 kommentarer:

Miafia sa...

Ta det lugnt och andas!
Hua vad vissa veckor är köriga, men visst klarar vi av dom, om än med nöd och näppe. Tålamodet är väl det första som tryter kan jag tycka.

Hoppas att bröllopet blir fint, ditt tal kommer säkerligen gå kanon!

Ha det så härligt!
Kram
/Marie

Grodmamman sa...

Skönt att knölen är borta!
Kul med bröllop också!
Glöm inte att andas nu bara och ta vara på nästa helg när det är lugnare!:)
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Vad skönt att den är borta. Ha en fin helg nu. Och som sagt, andas, gumman. *ler*
Kram Lallis

CharmKatti sa...

Vaddå, bara borta???
Vi hörs imorgon!

Kram!

Susjos sa...

Ojoj...du har verkligen fullt upp! Hoppas du snart kan ta det lite lugnt!
Ha det så kul på bröllopet!