söndag 17 april 2011

Rödmosig

Helgen har bestått av idrott. Igen... inget ovanligt i familjen H direkt. Men denna helg i solsken så jag är lite rödmosig efter alla matcher som fotbollsmorsa. Har upptäckt att det är hur bra som helst att bo i lägenhet, inga måsten. Har så mycket tid för barnen. Har sett alla matcher, varit i skateparken med Lucas och dessutom hunnit med att själv spela fotboll med honom. Så kul! Gamla fotbollstakter sitter i i högerfoten, men vänstern kan jag inte ens skjuta med. Solen sken även i fredags och då dukade maken upp champagne på trappen och så kom en kompis till Lucas med familj och hjälpte oss att tömma flaskan, de blev kvar på makens goda thaimiddag... kul med spontanbesök. Jag har även hunnit bli avtackad från mitt gamla jobb och i morgon väntar nya utmaningar på en eventbyrå... det ska bli otroligt roligt och spännande!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Skönt att ni trivs i lägenheten!
Lycka till på nya jobbet.
Kram

Anonym sa...

Ja,ibland längtar man nästan tillbaka till livet som lägenhetsboende,utan karl, utan barn, inga måsten.Bara jag :-)
Men sen kommer jag tillbaka till verkligheten, och nä, jag vill inte byta det jag har :-)

Anneli sa...

Visst är det härligt att bo i lägenhet. Jag är övertygad om att vi har valt rätt som köper en lägenhet i stan!

eventbyrå sa...

Tack för blogginlägg. Jag tyckte det var intressant.