fredag 8 april 2011

Härliga dagar

Har några härliga dagar nu. Arbetsbefriad = ledig med lön... Inte helt fel. Har lite saker jag vill göra dessa dagar, men tiden går som vanligt fort och de saker jag vill göra räcker nog tiden inte till tyvärr.

  • Skulle ha åkt till Klaragården med alla gamla kläder, det har jag skippat, lämnade i stället sakerna för en insamling till Afrika. Inte fel i sig men inte det jag tänkt

  • Jag ska vara med L i skolan en dag

  • Ta cellprov

  • Åka till sjukgymnasten med O

  • Klippa L

  • Träna hund

  • Städa & tvätta bilen

  • Fika med någon kompis

  • Shoppa med L

Förutom det vanliga då, innebandy och fotboll... som tar mycket tid i familjen H. Samt att snart ska Amarone i sjön... 29 april då jag lämpligt nog är i Dubai :-)


1 kommentar:

Anneli sa...

Bara att passa på att njuta!! Hoppas att du kommer att trivas på det nya jobbet.