fredag 22 april 2011

Hair






Hur mycket hår kan en hund ha??

Speja har börjat fälla, lika mycket som tidigare fast nu ska det fördelas på 71 kvm i stället för 184 kvm, det innebär... mycket hår precis överallt och då menar jag överallt... det liksom flyger och landar uppe på bänken. Nu har vi i och för sig en stor hund, men ingen brotosaurie, fast det kanske är det hon är...



Annars har jag avverkat min första vecka på mitt nya jobb, 3 dagar sen påskledigt. Bra start tycker jag. Blev direkt inkastad i möten och kundbesök. Jättekul! Det kommer bli otroligt spännande och utmanande och roligt. Måndagen hade jag lovat tjejerna som bl a gjort att jag fått jobbet champagne, så det blev en aw med skumpa på East med Pia och Maggan. Båda mat och skumpa otroligt gott. Onsdagen avslutades med champagne på takterassen... ibland är livet bra!



Nu är det påskledigt och denna påsk tillbringar maken vid Amarone, hon ska i sjön på fredag och vart är wifen då?? Jo i Dubai :-) Jag tror att jag kommer älska denna stad, jag som går igång på nya coola byggnader, modern arkitektur i stället för gamla kyrkor osv... Det ska bli hur cooooooolt som helst att stå där och se ut över "palmen" och höga hus.


1 kommentar:

Susjos sa...

Trodde först att du sett "Hair" på Stadsteatern..med tanke på överskriften,hihi...

Grattis till nytt jobb och kul resa! Enjoy!!! :)