onsdag 2 februari 2011

Nosar i väggen

Känner att jag nosar i väggen igen. Känner igen symptomen sen sist. Inte bra. Det har varit galet mycket nu ett tag. Det stora eventet är genomfört och kunderna är mycket nöjda. Men vilken urladdning! Minutpassning på allt under en dag och kväll. Allt flöt på. SKITKUL var det! Vilken kick! Men igår när jag kom hem efter att ha sovit 4 timmar på 2 dygn var jag helt slut. Somnade och sov 3 timmar, kände mig helt förlamad när jag vaknade. Sen sov jag 9 timmar inatt. Har varit ledig idag, välbehövlig ledighet. Kände att jag orkade ingenting så jag avbokade till och med lunchen med bästa Tove. Totalt slut som människa känner jag mig. Men det ska nog bli bättre snart. I morgon åker Tobbe till Sälen och på måndag åker jag till Helsingfors och jobbar. Sen har vi en obokad helg innan han åker till Barcelona. Då ska vi umgmås - hela familjen! Utan måsten.

Sen hänger ju flytten över oss också... vi har ingenstans att bo om 2 månader. Det gör ju inte saken lättare. Men killarna är helt fantastiska! Vi har jordens underbaraste killar!

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ta hand om dig! Blir orolig när du skriver så där, skönt ändå att du är medveten om det.
Kramar

Popprinsessan sa...

Oj, oj, det låter som om du har haft en kul tid men det är också bra att du är observant på signalerna om att det är nära till den där väggen... Försök nu att ta det lugnt och ta signalerna på allvar!

Angående telefoner till barn & unga så tycker jag att det är helt otroligt att så många har råd. Hur sjutton kan små barn springa runt med telefoner för 6-7000:- Eller sitter föräldrarna där med en massa dubbla abonnemang och bara betalar och betalar?

Jag förstår verkligen att trycket på oss som föräldrar ökar, men också på det sätt att vi måste vara tydliga mot våra barn och lära dem pengars värde. Jag märker ju själv att L är ganska bortskämd emellanåt och det är klart att man vill ge sina barn allt man kan. Men vi får inte glömma bort att lära dem uppskatta det de får också.

O verkar väldigt ansvarsfull och duktig och det är klart att vi ska visa våra barn uppskattning när de är duktiga också. Det svåra är väl att hitta den där balansen..

Hoppas nu att du hinner ta det lite lugnt och inte stressar allt för mycket trots allt ni har framför er!

Kram!