söndag 6 februari 2011

Stora barn

Maken är i Sälen i helgen, jag är så glad att han får åka lite skidor. Han är rätt dålig på att ta sig egen tid, men nu är han uppe i fjällen med jobbet.

Helgen har varit urmysig, ensam med barnen. Vi har spelat kort, umgåtts, lagat god mat, varit på pizzeria osv. Killarna är helt fantastiska, i fredags somnade jag i soffan och då gick de och lade sig själv. Mamma somnar före barnen = stora barn. Jag är så stolt över killarna, dom är bäst!

Jag har varit ute och gått, dammsugit hela undervåningen, täcken på vädring osv. Har fått jättemycket gjort och även haft tid för barnen och att slappa. Bästa helgen på länge, men nu börjar det bli tomt utan Tobbe, tur att han är på väg hem.

I morgon åker jag till Helsingfors på jobb i 3 dagar... sen dröjer det tills jag ska iväg på gigg igen, det blir i april, 10 dagar i Sevilla. Innan dess ska vi hinna med en flytt.

Idag skiner solen och det är verkligen vårkänslor ute, gruset börjar komma fram och det är barmark här och var, underbart!

Inga kommentarer: