måndag 29 november 2010

Lite surt

Idag hade vi besiktning av vårt hus. Självklart vill säljarna besiktiga huset. Heter det så? Allt gick bra, men vi hade inte tömt vinden, på vinden är typ en hel lastbil med saker... så vi måste................tömma vinden och så får dom komma tillbaka. Morr. Vill ha detta gjort så fort som möjligt.
Inser att det är en vecka sen jag skrev... vad har hänt?
Helgen, inneband för fullt.
Jobbet - fullt ös och jag har flyt nu. Roliga projekt och många accepterade offerter, mer att att göra men roligt. Otroligt utvecklande.
Träning - har inte hunnit med att träna, men jag går fortfarande ca 1 timme om dagen och lyssnar på min ljudbok som för övrigt har tagit slut. Jag kan verkligen rekommendera Hypnotisören av Kepler.
I morgon väljer vi förmodligen husleverantör - berättar mer när det är klart.... bitarna börjar falla på plats!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Den boken ligger på byrån i vårt sovrum. Köpte den för flera månader sedan, men har inte hunnit läsa den än.
Tråkigt med besiktningen.
Ta hand om dig!
Kram

Anneli sa...

Glömde ni hela vinden....? Ja, jag om någon kan förstå, våra husköpare hittade bla ett överkast kvar i en garderob. Hypnotisören har jag tänkt köpa länge, men har inte kommit mig för, alla säger att det är jättebra. Lycka till men vindsröjningen.