söndag 14 november 2010

Helg


Helgen har bestått av mycket blandat.

Killarnas träningar, champagne, middag med vänner/grannar, tomtplanering, tömning av Amarone, god mat, farsdagspresentande....

Och så har jag power walkat, jag har inte riktigt gillat det förut. Men nu har jag Storytel i lurarna. Ljudbok via mobilen, och jag kan gå hur långt som helst känns det som. Just nu lyssnar jag på Hypnotisören, hur bra som helst. Jag har gått 3 ggr 1 timme i helgen. Så skönt, helt fantastisk och så Speja bredvid såklart.

Igår sprang jag runt som en tetting och letade fitness dojjor så jag kan träna, förut har jag gjort rent mina joggingskor varje gång, men nu går jag så mycket så det blir jättejobbigt att hålla på så - men vad jag fick leta... jag har ju ilägg i skorna och det är inte lätt att då hitta bra skor som sulorna passar i och så det blir skön, men finally I found - ett par skitdyra skor. Men dom är sköna i alla fall och coooola.

Ha en skön söndag

4 kommentarer:

Anneli sa...

Vad duktig du är!!!
Jag skulle också behöva powerwalka. Tänk om man vaknade varje morgon och bara ville gå ut en sväng. Tyvärr så vaknar jag inte med den känslan. Snarare "ju fortare jag kommer till jobbet desto fortare får jag går hem". Dvs jag väljer att gå till jobbet tidigt varje morgon istället. Med tanke på att jag går upp före sex varje vardag så skulle jag ju gott och väl hinna med en 30 min prommenad varje morgon och ändå vara hyfsat tidigt på jobbet. Måste nog ta tag i detta........

Grodmamman sa...

Jag ska försöka komma ut och jogga den här veckan, måste komma ut!
Den boken har jag köpt, men inte hunnit läsa än, är den bra?
Kram

Anonym sa...

Att dom är cooooola är ju det absolut viktigaste!!
För hur ska man annars våga visa sig i gymmet... bra och snygga kläder gör att man tränar bättre, så är det!
Likadant i skidbacken, eller hur ;-)

Susjos sa...

Visst är det härligt att komma ut,och med bra musik eller en bok i öronen brukar allt gå som en dans :)