söndag 26 oktober 2008

Plankstek, vin & söndag

Igår blev vi bjuden på en riktig klassiker hos våra vänner Eva-Maria & Jim. Plakstek - mumsigt värre och gott vin till.
Barnen lekte själva och vi hade trevligt som vanligt och sent blev det som vanligt när man besöker denna familj :-) Vi kom hem 01,30...så idag är vi lite sega och trötta.
Oscar ville sova kvar där så han har precis kommit hem.

Idag hägrar tvättstugan!

Men jag skall även hinna med en powerwalk, för nu står viktnedgången stilla sen en tid tillbaka... vet ej om det beror på alla stora muskler jag fått efter 8 veckors body pump :-) eller om det är så att vågen har pajjat.Så jag ligger fortfarande på -3kg på 8 veckor och det gjorde jag även efter 5 veckor.

Ikväll blir det nog film och tacosöndag som vanligt.
Tjing

2 kommentarer:

nina sa...

Hejsan, låter som om du och din familj har haft en väldigt trevlig helg, men jag förstår att det ibland kan vara svårt att få ihop allting, barn, arbete, hus och hem mm, man vill ju alltid göra allt det roliga. Jag vet själv hur det är men jag har ju just nu turen att ha en inneboende hemhjälp som gör alla måsten i mitt hem, jag kan bara gå ut och spela golf hela dagarna, shoppa, äta luncher med mina vänner och lalla och ändå räcker inte veckans alla dagar till för min del!!! Chile är fantastiskt!!! Skämt och sido, jag har det bra, men jag vet också vad jag ska hem till. Kul att läsa din blogg, och DU, du ser jätte pigg och fräsch ut.

Kram Nina

Tant Janet sa...

Hej tjejen, jo vi har haft en bra helg.

Njut Nina så länge det varar... här hemma är du snabbt i ekorrhjulet igen :-)

Så fort vi vinner pengar kommer vi och hälsar på i Chile - var så säker.
Hälsa familjen.
Kram