lördag 25 oktober 2008

Belysning

Nu har jag letat mig igenom varenda lampaffär söder om stan... tror ni att jag har några lampor med mig hem?

Icke!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(

Jag hittade lampor till alla andra rum i huset - men ekonomin är ju inte vad den borde efter Thailand och New York så man får ju tyvärr prioritera ibland. Det öppnades en ny butik idag i Kungens Kurva. Bo:x (fullt med bara inredningsbutiker och lull lull) sånt som jag älskar. Så jag spenderade lite tid där med fönstershopping :-) http://www.bo-x.se/

Och jag som behöver 6 st, 2 över köksön, 2 till köksfönstren, 2 till hallen. Hösten och mörkret kom alldeles för fort. Jag är bl a ute efter en "konlampa" i las att ha över köksön... hm. Vart ska jag hitta en sån som inte ruinerar mig? Hittade en på nätet nu i alla fall till köksfönstren som jag fnular lite på...







Inga kommentarer: