söndag 22 maj 2011

Ringar med olika betydelse

Det har varit en blandad helg.
I fredags beställde vi äntligen våra nya ringar som vi skulle ha gjort till 7 aug 2009 då vi firade 10 årig bröllopsdag. Men men bättre sent än aldrig och dessa blir såååååå fina. I titan och på kanten på ringarna står Amor Vincit Omnia (kärleken förde oss samman). Den låten sjöngs även när vi gifte oss. Så det blir lite cirkeln sluten.

Igår åkte jag och killarna tåg till Gävle. Vi besökte min farmors lägenhet och det kändes rätt konstigt att gå runt i en död människas lägenhet och killarna tyckte det var jobbigt. Där hittade jag i alla fall en ring som jag verkligen vill ha... nu får vi se om fler aspirerar på den. Lucas frågade min pappa " är du ledsen morfar "

Jag hade klassfest igår, 20 år sen vi tog studenten. 1991. Vi börjar bli gamla, men vad det var kul att träffa alla. Vi hade en otroligt bra klass genom gymnasiet och igår träffades 14 tappra, snygga och coola 72:or för att dricka skumpa i Boulognerskogen i Gävle... vi började där vi slutade :-) Efter blev det middag, snack, vin, skratt och dans! Så jäklans skoj att träffa alla, saknade dock Annika.

Idag är man lite sliten :-)

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Som livet är, glädje och sorg blandat.
Mysig sak med ringarna!
Kram