söndag 6 mars 2011

Packa

Att packa är riktigt trist, skittråkigt rent ut sagt. Men nu är nästan hela köket packat förutom det vi behöver de sista 2 veckorna. På fredag har vi bartömning i hopp om att bli av med lite flaskor... vi har en hel del...

Såhär delas allt upp:
  • Lägenheten
  • Magasinering
  • Släng
  • Sälj
  • Ge bort

Om 2 veckor flyttar vi in i lägenheten och om 4 ska vi vara ute ur huset. Sen ska vi pusta ut.... färdigställa båten. Jag ska till Sevilla 1o dagar och jobba sen ska båten sjösättas och då är det äntligen vår.

Lite vårkänslor har jag redan, snön droppa och jag har varit ute och joggat i en halvtimme, halt - men delvis barmark :-). Jag går sakta sakta ner i vikt och Britta blir sakta mindre. Igår lägsta på 8 år 57.9 kg... det är -4 sen före jul.

Det har även hänt en del annat som fortfarande inte är officiellt... tyvärr! Men som är otroligt roligt och spännande! Berätter förmodligen mer i veckan.

Var igår på tjejkväll med inredningsparty, var duktig och köpte bara 2 lyktor. Jättefina. En vinare senare lullade jag hem lite glad i hatten :-) Men det var jättetrevligt och skönt att ha gångavstånd hem.

Inga kommentarer: