onsdag 2 mars 2011

Lucas 8

Nu har min minsta son fyllt 8 år, eller vår minsa son ska jag väl skriva.
Han som var så liten när han föddes 1970 gram och 7 veckor för tidigt.

Av oss fick han en egen laptop och han blev jätteglad, högst upp stod nog en Iphone, men .... han är lite för liten för det tycker jag.

Han hade bowlingkalas i helgen och det är jätteskönt att slippa ha 20 kids springa runt här. Skönt att bara betala och åka hem.

I fredags hade vi matladningskurs med svärmor som fyllt 70. Det var otroligt roligt och god mat och goda viner.

Det händer även lite annat som inte är officiellt som jag återkommer om... hihi.

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vår son är också född 7 veckor för tidigt, men han var större än Lucas. Han vägde hela 2 075 gr!;)
Här har jag idag varit med sonen och köpt en I-pod touch. Fattar knappt vad det är, men jag hoppas att han blir nöjd!:)
Stort grattis till Lucas också!
Kram

Anneli sa...

Skönt att ha kalas borta och kul med något annorlunda.