måndag 21 september 2009

Inte lika bra dag

Idag är ingen toppdag, det gick bra på jobbet i alla fall.

Men jag skulle stödhandla på vägen hem, och när jag kom till skolan var ju klockan lika mycket som den brukar vara innan jag gick ner i tid. Fast nu hade jag handlat också... vilket i sig är bra. Men klockan blev 1630 innan jag var hemma och då hann jag med ett storbråk med yngsta sonen - sen kom jag på att stora sonen skulle hämtas 1740 för tennisträning... då blev det snabbmakaroner och falukorv. Hög puls som inte kan gå ner, hatar att bråka med barnen. Hatar att bråka över huvud taget egentligen. Framförallt gillar jag inte när barnen gnäller utan anledning och inte ber om hjälp i stället.
Grrrrrrrrrrrrrrrr

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

En sådan eftermiddag hade jag också börjat gråta - med eller utan hög puls.. puh! Jag hoppas att det har lugnat sig lite och att du börjar mår lite bättre igen. Jag hatar också att bråka och men kunde inte tygla min irritation tidigare ikväll när L bara gnällde. Trots att vi haft en jättemysiv kväll i övrigt. Ahh, men ibland orkar man bara inte... Nu ligger iaf min älsklingstjej i sängen och förhoppningsvis sover, och jag ska snart bänka mig i soffan en stund. Man blir trött av att börja ett nytt jobb ;-)

Susjos sa...

Ack ja,att vara mamma är inte lätt.Hoppas att kvällen blev lugnare...
Kramkram

CharmKatti sa...

Som svar på din kommentar hos mig: Haha, ja du har fel:-)
Närå, jag har ändrat nu, det blev visst av bara farten eller nåt. Skyller på ständigt sinnesförvirring....