onsdag 19 maj 2010

Dag 3

Jag är nu inne på 3;e dagen utan Pringles och Coca cola, jag har i stort sätt enda sen nyår vräkt i mig en kall burk cola och ett halvt rör pringels varje kväll. Jag har inte gått upp i vikt men inte heller ner. Jag går ca 12000 steg mer om dagen nu jämfört med innan nyår, alltså om jag slutar med min olat borde Britta försvinna. I alla fall långsamt...
Tobbe är i Kroatien så jag och kidsen och Speja är själv, det är kul att se hur duktiga dom är, hur trevliga dom är nu när man är själv. De verkligen hjälper mig och gör som jag säger.
Jag funderar på att gå upp i arbetstid också, jag jobbar 75% just nu men funderar på att jobba heltid 4 dagar i veckan och fortfarande sluta 13 på fredagar. Men ändå gå från jobbet 1445 och jobba sista timmarna hemma när jag hämtat barnen. Har väldigt mycket med mitt projekt och jobbar ändå över nästan varje kväll.
Njut av värmen

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Men gud vilken lyx att kunna käka chips varje dag utan att gå upp i vikt!

Hur sjutton får du ihop så många steg på en dag? Tycker att det är svårt att hinna....

Btw, bra gjort att ha klarat 3 dagar!