tisdag 11 maj 2010

Allt och ingenting




Otroligt länge sen jag skrev.

Tiden går allt för fort!

Jag har hunnit med att vara på Site Inspection (rekresa) till Malaga och Sevilla inför ett stort arrangemang där i april nästa år. Jättekul och spännande. Sevilla ny favoritstad i Europa. Helt underbart romantiskt - trist att inte Tobbe var med. Massor med tränder, god mat, takterasser och gott vin...Jag tillbringade tiden med 2 kunden och en agent. Jag kommer att åka dit kanske 3 ggr till närmaste året och sedan jobba där i 11 dagar nästa år. Hoppas Tobbe kan kommer ner någon av gångerna.

Annars jobbar jag och jobbar och jobbar, projektet tar mycket tid men är så kul och utmanande.

I helgen flyttade Tobbe båten från Mälaren till Ingarö, i helgen ska vi premiärsegla med Speja om det inte blir alltför dåligt väder.

Underbara ord från min son "mamma du har 3 magar precis som dom i biggest loser"... ska man skratta eller gråta??
Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Från barnen får man höra sanningen!:) Vår dotter tyckte att det såg ut som om jag vägde lika mycket som en av deltagarna. Tack för den!:) Fast det var inte en av de tyngsta, men riktigt så många extrakilon har jag inte.
Ta hand om dig nu bara, så att du inte jobbar för mycket!:)
Kram

Susjos sa...

Va mysigt det lät med Sevilla! Blir nyfiken :)
Sköt om dej nu!